Радник АПУ з питань комунікації

Радник з питань комунікації

Ірина Химчак

Директор з розвитку бізнесу, Redcliffe Partners

iryna.khymchak@redcliffe-partners.com

+38 0(44) 390-22-45

Асоціація правників України розпочинає розробку комплексної комунікаційної стратегії організації.

Стратегія включає в себе розробку узгоджених комунікаційних повідомлень, налагодження співпраці зі ЗМІ та розробку системного плану спілкування АПУ з іншими організаціями як в Україні, так і за кордоном.

У межах цієї роботи відбудеться аудит поточної діяльності Асоціації та буде підготовлено  комунікаційний план на ІІ-IV квартали 2016 року.   

У цьому Асоціації правників України допомагатиме відомий експерт у сфері комунікацій Ірина Химчак, яка за рішенням Правління була призначена радником АПУ з питань комунікації.

Ірина очолює напрямок розвитку бізнесу в юридичній фірмі Redcliffe Partners. Ірина Химчак має більше восьми років досвіду роботи в сферах маркетингу, розвитку бізнесу та комунікації у секторах B2B і професійних послуг.

Ірина побудувала кар'єру та набула професійного досвіду у сфері корпоративних комунікацій та зв’язків із громадськістю  у провідних українських та міжнародних юридичних фірмах, зокрема Redcliffe Partners, Clifford Chance, Sayenko Kharenko і Magisters (EPAP).

Попередній досвід пані Химчак також включає роботу у сфері комунікацій у міжнародних компаніях та організаціях, зокрема Booz Allen Hamilton, Development Alternatives Inc та Організації Об'єднаних Націй.

Ірина має фахові практичні знання  у питаннях формування, виконання та оцінки ефективності комунікаційних стратегій, антикризових кампаній і внутрішніх комунікацій.

Ірина підтримує професійні зв’язки з провідними міжнародними спеціалістами з розвитку бізнесу у багатьох   країнах світу.

Протягом трьох років поспіль Ірина Химчак очолювала рейтинг спеціалістів з розвитку бізнесу на ринку юридичних послуг України за версією видавництва Юридична Практика. Пані Химчак також називають серед 50 кращих менеджерів з комунікацій в Україні за версією рейтингу Marketing Media Review 2015.

НАГАДАТИ ПАРОЛЬ